Oxytocin

10/27/2016 11:35:00 em jojo 0 Comments

Tänk att jag aldrig lär mig. Att hur stökigt det än är hemma (det rensas och skapas plats), hur mycket plugg jag än har kvar att göra, eller de där jobbgrejerna som borde fixas och jag verkligen känner att jag egentligen inte har varken tid eller lust att ta mig iväg på min BodyBalance-klass.

Så är det just de gångerna som jag efteråt inser att det var just det jag behövde som mest. Tur en är instruktör, så jag är så illa tvungen. För visst utsöndras både det ena och det andra hormonet under och efter en balance-klass och allt där tillfälligt "kaosiga" runtom blir lite mindre framträdande. Och på köpet gjorde det mig lite mer effektiv, så lite mindre röra bidde det hemmavids sen. Bra grej.

Och nån glad hormon måste ju också utsöndras när en skaffat sig rosa hår, eller hur?!

0 kommentarer: