Friska vindar

9/02/2016 05:54:00 em jojo 0 Comments



Med rätta helt trött efter veckans fjällbravader, så jag kopierar helt sonika mitt eget facebookinlägg till bloggen och så får jag väl komma med något mer om veckan när jag sovit ett par dygn eller så:

För alltså, hur många vuxna jag känner skulle göra det här lika bra som de här kidsen?! (Eller ja, nu har jag ju förstås rätt många fjällnördar i min egen bekantskapskrets, men ni fattar poängen).

Tre dagar på Helags med niorna. Utöver att rädda ett par bortblåsande tält bägge nätterna när det så att säga friskade i (uppåt 27 m/s) och sedan hjälp med att ta ned dem igen i vindbyarna, hade de ta mig tusan fixat allt själva tror jag! Och detta med fantastiskt humör trots nästintill sömnlösa nätter. Trötta krigare på bussen nu, men väldigt nöjda med sig själva. Med all rätt! Själv är jag bara så glad att få följa med på äventyren!

Hör av er om ni behöver fjällguider, I'll hook you up!

0 kommentarer: