Peppen!

9/23/2016 07:31:00 em jojo 0 Comments

Om exakt en månad är det dags för den kanske roligaste häppeningen i den här stan på väldigt länge! Två fina vänner har dragit igång ett träningskonvent i Östersund! BOOSTERSUND! Jag är sjukt pepp, och kommer också att få möjlighet att vara med på ett hörn, ska hjälpa till lite bakom kulisserna.

Helen och Anki har verkligen fått till en fantastisk blandning av grymma instruktörer och träningsformer. Jag menar, vem vill inte testa studsmatteträning, jumping fitness?! Eller 3D-träning. Utomhusfys. Föreläsningar. Step med livemusik. Yoga. LesMills-klasser. Und so weiter.

Ja, ni ser ju, det kommer att bli höstens bästa grej! Det finns fortfarande några platser kvar, så in och kolla på Facebook eller på hemsidan, boka snabbt och kom och hälsa på om en månad vetja!

Och självklart är det här ett rent reklaminlägg, men jag får varken ett öre eller något annat för att skriva om det här. De har inte ens bett mig att skriva om det. Jag är bara så superglad för att de vågar dra igång något sådant här, och bjuder på något här uppe som vi har saknat länge. Sa jag att jag är pepp, eller?!

0 kommentarer: