Jojos bageri?

10/21/2012 09:38:00 em jojo 4 Comments


Funderar redan på att utvidga min framtida verksamhet... Eftersom det är min tur att bjuda på frukost imorgon på jobbet var jag ju tvungen att fixa lite müsli och baka lite. Och med tvungen menar jag vad-jäkla-roligt-det-är att baka! 

Sjukt länge sedan jag bakade matbröd, nästan glömt bort hur gott nybakat bröd är. Sirapsrutorna smakade i det närmaste som farmors limpa! Och kvällens lilla filmjölkslimpa var ett lyckat test. Imorgon blir det early rise and shine för att göra en ny, större sats. Vill ju lyxa till det med färskt bröd liksom.

Och mamma, julbrödet fixar jag! 

4 kommentarer:

  1. Åh vad gott det såg ut! Hoppas det smakade lika gott, så ni fick en mysig frukost!

    SvaraRadera
  2. Det tackar mamman för :) Mmmm har något att se fram emot jultiden då!!

    SvaraRadera
  3. Duktig du är som går upp extra tidigt för att baka bröd till frukosten!

    SvaraRadera
  4. Frukostansträngningen blev väldigt uppskattad på jobbet. Och jag är så glad att jag har hittat till bakningen igen. Det är ju så kul!

    SvaraRadera