Ergonomi

10/22/2012 06:52:00 em jojo 0 Comments


Som det stod i min powerpoint som jag använde för fredagens föreläsning i ergonomi för niorna, det är viktigt att variera sin arbetsställning ofta... Sen om det var något sånt här som menades med variation förtäljer inte historien.

Fortfarande kvar på jobbet och skriver omdömen. Jag vill så gärna vara klar med dem innan höstlovet nästa vecka, för de sista dagarna på det lovet tänkte jag förlusta mig (med förlusta mig menar jag shoppa träningskläder) i Stockholm snarare än att sitta här och skriva.

Så då passar på att jobba länge nu när jag ändå inte behöver ha någon ångest över missad träning. Kroppen är inte riktigt redo för action, och jag kör träningsfritt någon dag till. 

Nähä, back to business. Ger jobbelijobbet en timme till, sen tror jag larmet går på.

0 kommentarer: