Längst bak i salen

2/19/2012 08:06:00 em jojo 0 Comments

Tjoho, en ny rolig app att göra bilder med!

Jodå, kroppen ville avsluta dagen med ett Bodybalance-pass. jag ställde mig längst bak i salen och blundade mig nästan igenom hela passet. On the plus side med att man kan hela korren utan och innan. Och så stretchade jag järnet på stretchlåtarna och tog det lite lagom lugnt under styrkelåtarna. Skönt. Ännu skönare att landa i soffan med lite kvällsgröt med äpple och kanel.

För övrigt så börjar det nu bli lite knepigt att komma på frukostvarianter under min frys-och-skafferi-utmaning. Det ser ut som om det kommer att bli många mornar med bärgröt. No more kokosmjölk eller färskost kvar. Luncher och middagar skulle jag kunna experimentera fram i flera veckor till, men på frukostfronten så är det uppenbarligen gryn och bär som blir temat för de kommande tio dagarna. I och för sig är det ju gott. Någon med ett frukosttips? Som då inte är baserat på ägg, kvarg eller andra mejeriprodukter...


0 kommentarer: