Proteingröt

2/20/2012 08:21:00 em jojo 0 Comments


Proteingröt får avsluta den här långa dagen. Och så en dusch förstås. Fy tusan vad jag är less på att duscha. Igen. Som jag tidigare nämnt, själv duschandet är ju skönt, det är efterarbetet som är det jobbiga. Nu har jag dessutom lovat min vän make up-artisten att bli bättre på att smörja in mig. Ååhh, redan bored!

Tillbaka till proteingröten. Som sagt, det kommer att bli mycket gröt till frukost och kvällsmål den närmaste veckan. Ikväll blev det hederlig havregrynsgröt, men jag pimpade den med en skopa vaniljproteinpulver från Holistic och en massa hallon. Fullt ätbart.

Den långa dagen inleddes med två timmar längdskidor med eleverna (skidlekar och lite spåråkning), datorjobb, möten och till sist ännu ett stepvick. Idag kom det fram några yngre förmågor efter klassen och tackade. De tyckte jag var så bra. Men söta! Egoboostad ska jag försöka klara av den där duschen fortare än kvickt och sedan koja. I morgon väntar en hurtig dag. Först tre timmar i skidleken på friluftseftermiddag, sedan min tisdagspump. Best of Top 70 kanske...?

0 kommentarer: