Inte lukta usch...

8/22/2011 09:13:00 em jojo 1 Comments

Ryggen är jättesvettig. Men det syns inte.
Klassen gick amazingly idag. Igen. Värsta flytet nu!

... ta en dusch. Jag gillar att träna, men jag är såå trött på att duscha! Finns det nåt tråkigare? Eller själva duschandet i varmt vatten är ju skönt. (Förutom att tvätta håret, det är tråkigt). Nä, det är efterarbetet. Torka sig. Helst smörja in sig. Ta rätt på svettiga kläder. Reda ur håret om man var så illa tvungen att tvätta det. Sen så tror jag ju att jag gillar att bada (i badkar, på badet är det roligt). Det är ju bara skönt i tre minuter, sen börjar ju vattnet att svalna och jag blir rastlös. Nu äger jag i och för sig inget badkar, men ändå. Detta måste för övrigt vara dagens minst motiverade i-landsproblem, jag vet. Vi har fri tillgång till vatten, rent för det mesta, och jag skickar en tanke (och en peng) till de som inte har det. 

1 kommentar:

  1. Jag tycker också det är så jobbigt med allt runtomkring. Mest galen blir jag på mitt långa, toviga hår som tar mer än 3 timmar på sig att torka....

    SvaraRadera