Upp som en sol

10/20/2010 09:38:00 em jojo 0 Comments



Sängdags! Men jag måste bara få berätta om min härliga dag! Jag fick möjlighet att följa med en av cheferna från gymmet på en dag av föreläsningar på en personal- och entreprenördag, med fokus på att skapa goda arbetsplatser. Vi var där och synliggjorde gymmet och fick även möjlighet att lyssna. Jag är jätteglad att jag fick hänga med! Bättre och mer professionella föreläsare har jag personligen aldrig mött. Först ut var äventyraren Ola Skinnarmo som berättade om hur man uppnår sina mål. Engagerad och väldigt duktig på att använda sig bildspelet. En bra föreläsning, men dagen blev bara bättre och bättre. Efter Ola kom Inger Hansson, en kvinna som jag aldrig hade hört talas om. Men oj, vilket fullblodsproffs, jag satt och smålog, nickade och skrattade under hela timmen! Vilken krutgumma! Efter lunch kom en underbar, kraftfull man, PG Wettsjö! Jag har aldrig hört någon som kan prata så mycket och ändå hålla energin uppe i ett rum så fullständigt! Jag tycker att ämnet kommunikation kan vara roligt i vanliga fall, men idag var det ju helt fantastiskt roligt! När han var klar så var jag tvungen att springa till jobbet, så jag missade Bert Karlsson, men vet ni, jag tycker inte det gjorde så mycket, för jag var så fullständigt nöjd med min upplevelse. Ska höra med de som var kvar om jag missade nåt. 

Med all den anspänning som dagen innebar, och allt kaffe jag drack är det inte konstigt att det var lite småtungt att jobba (även fast det var roligt att köra PT-passet) och att huvudvärken kom smygande halvvägs in i jobbpasset. Ner som en pannkaka. Så nu ska jag  göra kväll och försöka ladda om för ännu en lång morgondag.

0 kommentarer: