Krispigt

10/21/2010 10:11:00 em jojo 0 Comments


Lite onödigt kan tyckas att jag precis innan snön är här hittar tjusningen med jogging (och nej, här uppe åker man skidor när det blir vinter, löpningen ligger som man säger, på is).... Men visst får man upp ett lite bättre tempo från början, nu när det är rätt krispigt och kallt ute. Man vill ju inte frysa. Hittade en ny runda idag. På 5 km, ganska precis. (Har blivit iPhone-beroende, det är ju jätteskoj med tränings-appar). Perfekt att sådana här dagar, när jag går från ett jobb till ett annat, kunna nyttja den lilla tid som finns mellan till lite uteträning. Jag startade i spåret precis brevid skolan, sprang min tur och sedan körde jag till gymmet där jag duschade. Det finns tid för träning även när det inte finns tid...

0 kommentarer: