Det var värst

7/18/2011 06:02:00 em jojo 3 Comments


Passa på att notera gymmet i bakgrunden. Det är inte ofta sådana bilder kommer upp på den här bloggen, men idag så blev det visst ett gympass. Efter musiklyssning och lite planering inför lördagens uppvärmningsgig så blev jag medlurad (ytterst frivilligt) på ett 4x60 nånting på vårt express-gym. Rodd som uppvärmning sedan 60 räckhäv, 60 sit-ups på boll, 60 armhävningar, 60 upphopp! Så snabbt som möjligt också. Jag sög. Den första vändan började i och för sig bra, och då tänkte jag att det här är ju lunch. Jag kör tjugo åt gången så blir det bara tre gånger per grej liksom... Pust. Räckhäven blev 4 omgångar, men annars så gick det faktiskt. Men snabb var jag inte. Tror det gäller att korta pustpauserna mellan. Bra träning, och inte minst bra pepp från grymma vännen HH som precis är färdigutbildad PT. Hon sög inte. Hon var snabb.

3 kommentarer:

  1. SV: Jo, har tänkt den tanken...:) vet dock inte hur målgruppen är alla de veckor som det inte är tennisveckor :P

    SvaraRadera
  2. Det låter som rolig träning det :)

    SvaraRadera
  3. sv: Oj vad jag skrattade när jag läste de :) Det är nog tur vi inte är fjorton då. Hoppas också de kan inspirera någon en liten smula iaf !

    Låter som tuff träning de dära de!

    SvaraRadera