Piruetter

10/24/2010 09:07:00 em jojo 3 Comments


Mina gympatjejer var lite sena idag till träningen, vi skulle träna på gymmet för att kunna nyttja speglarna, och då de har egna barngrupper innan så var det svårt att hinna i tid. Medan jag väntade så övade jag lite själv på random dansgrejer. Att snurra runt i piruetter är bland det roligaste som finns! Med parkettgolv och hala sockor blir det ännu bättre. Min inre prima ballerina har ännu inte gått i pension, förhoppningsvis gör hon inte det på länge än...

3 kommentarer:

  1. Det såg härligt ut på något vis :)

    Svar: Receptet kommer faktiskt från Må Bra så du hittar det här: http://recept.mabra.com/ajvar-relish-biffar-med-gurkyoghurt-och-fullkornspasta/

    Vad menar du förresten med köpekött? Vad äter du då?

    SvaraRadera
  2. Åh, tack Malin! Jag har varit lakto-ovovegetarian sedan gymnasiet, sedan för ett par år sedan började jag äta fisk igen, då livet var lite väl hektiskt. För ett år sedan så började jag att äta springa-runt-djur. Som älg. Som grannen i stugan har skjutit. Snacka om närproducerat. Hmm, undrar vad jag ska kalla mig nuförtiden. Vilterian kanske...

    SvaraRadera
  3. Åh jag vill också kunna snurra piruetter! Ser fint ut!

    SvaraRadera