Päronpump

10/23/2010 03:24:00 em jojo 0 Comments


Mina föräldrar är grymma! Vilken tur jag har som har världens bästa familj. Den här helgen blev till en härlig familjehelg. Idag så följde min mamma med på BodyPump, för första gången någonsin. Jag är imponerad över hur duktig hon var på att redan från början fixa tekniken! Kära mor besitter verkligen det där med kroppskontroll. Sen kanske jag lurade på henne lite mycket vikt på ehh, tricepslåten, men hallå, det är ju skönt med träningsvärk... Efter pumpen drog mamma iväg med syrran på tv-shopping (ja, alltså de skulle köpa en tv, inte handla på tv-shop). Jag mötte upp pappa på skidmässa, där vi strosade runt en kort stund. Sedan var det dags för biltvätt och däckbyte. Jag kan byta däck, men det gör mig inget att pappa fixar det hela medan jag rullar däck fram och tillbaka till förrådet. Och när jag nu slöar framför datorn och väntar på syster och mor så har gode far hunnit paraffinera tre par skidor OCH gett sig ut på en löprunda. Hurtbulle. Fast det är ju inte konstigt att man gillar att träna, med de här föräldrarna man föddes med.... Tack och bock.

0 kommentarer: