Spinning

9/09/2016 09:13:00 em jojo 0 Comments


Hej bloggen! Long time! Jag har inte riktigt haft ork att blogga på kvällarna, och även om jag har ägnat mig åt en sorts spinning vid ett tillfälle så har jag inte fått nån annan motion än rejäla promenader till och från universitetet i veckan. 

Spännande med utbildning och en hel del inspiration, men även en hel del frågor och funderingar har jag fått med mig. Får väl se hur mycket kring det här jag kommer att blogga om, jag har ju fortfarande mest inriktningen träning och hälsa, även om en kan undra ibland. 

Nu sitter jag iallafall på tåget som ska ta mig till Stockholm. Vältajmat nog stannar jag där i helgen eftersom jag och syrran ska på Red Hot Chili Peppers imorgon kväll! Peppen! 

Och ja just ja, eftersom jag är en sån där passa-på-person så tyckte jag visst för någon månad sedan att det var smart att boka in mig på BodyBalance- och BodyPump-kvartaler. Eftersom jag ändå råkar vara i storstan en helg när de går, resonerade jag visst... Idag är jag inte lika övertygad om att det är en bra idé, rätt trött i både kroppen och knoppen.

0 kommentarer: