Oinspirerad

9/11/2016 05:15:00 em jojo 0 Comments


Inget fel på nya BodyPump-releasen. Inget fel på lokalen. Inget fel på den som höll i kvartalen. Inget fel på innehållet i utbildningsdelen. Men oj, så oinspirerad jag var på gårdagens pump-kvartal. 

Till största del var det nog att jag inte helt hade tänkt igenom det hela. Alltså att klämma in ytterligare en grej under dessa veckors späckade schema. (Höll för övrigt på att somna under avslappningen på BodyBalance-kvartalen, men den lyckades jag ändå ha i inspiration och lust till).

Så jag kan inte påstå att jag gick all in på någon del av passet igår, och det får vara okej så. För övrigt ingen som känner igen en i storstan ändå, så jag behöver inte skämmas över att jag inte lyfte så tungt. Får ladda om till mitt eget pass imorgon istället. 

Mer pepp blev jag i går kväll istället, för orsaken till den förlängda Stockholmsvistelsen var ju inte LesMills-kvartalerna. De kom liksom på köpet. Nä, jag och bästa syster var på koncert och lyssnade på Red Hot Chili Peppers i det som kändes som värsta sommarkvällen! Grymt!


0 kommentarer: