Dagens funktionella pass

7/29/2016 11:54:00 em jojo 0 Comments


Vill ni ha ett träningstips? Funktionellt och självklart i 3D eftersom det är poppis. Då tipsar jag om städning av flatsengloft. Ut med 24 madrasser och allt annat. Sen in med dem igen, efter en rejäl skakning och byte av sängkläder. 

Lägg till ett par vändor runt huset för att komma in till trappan upp, krypa på alla fyra för att komma åt med dammsugare och mopp samt klättra upp och ned för brandstegen x antal gånger.

Lite besviken över mig själv för att jag aldrig tog och hoppade ner i madrasshögen från balkongen nu när jag hade chansen. Måste väl hit igen och göra om et nån gång då. 

För övrigt har jag även ägnat mig åt "riktig" träning med, sprang fem kilometer i morse. Sa jag att jag är i fjällen? Inte platt nånstans. Jo, förresten, men där är det myr... Love it!

0 kommentarer: