Motlut

8/26/2015 10:14:00 em jojo 0 Comments

De senaste två dagarna har jag varit på oförklarligt dåligt humör. Inte så att det har gått ut över någon annan (hoppas jag), mer att jag vaknat på mornarna inte tycker nåt är särskilt roligt. Jag är alltså verkligen inte "high on life" helt enkelt. Tänkte inte försöka mig på någon djupare analys, det får väl bara vara så för nu då.

Tog mig iallafall i kragen och gav mig iväg på kvällslöpning. Inte särskilt pepp, men jag hade ju ändå träningskläder på efter dagen och syster skulle åka iväg en sväng med bilen. Alltså följde jag med och hoppade av en sisådär fyra kilometer hemifrån. Längre än så vill jag inte springa på asfalt just nu eftersom mitt knä är lite bråkigt.

Nu gick det bra med knät (peppar, peppar), jag hade medvind hela vägen och kvällen var fantastiskt vacker. Och tro på tusan att jag slog till med ett dopp i sjön när jag ändå stretchade på en brygga! Vi får väl se när jag vaknar i morgon bitti om det var rätt medicin mot mitt tillfälliga tungsinne.

0 kommentarer: