Swoosh!

11/27/2016 08:31:00 em jojo 0 Comments

Mitt roliga Nike-linne får illustrera veckan, för swoosh sa det bara så var den förbi! Jag lyckades ändå få till ett träningspass utöver mina egna den här veckan, så det får väl ändå räknas som en vinst. Råkade nämligen vara i närheten av gymmet i onsdags, med träningskläder på (efter jobbdagen) och tittade snabbt på schemat. Hoppsan, hejsan så gick jag på en Sprint-klass en kvart senare. Snabbt, svettigt och definitivt nyttigt för mig.

Adventshelgen har mest ägnats åt jobb och hemmafix, så Katrins härliga utmaning om att ta med sig en termos ut på äventyr varje söndag får jag backning redan första advent. Men det kan ju bli en mitt-i-veckan-termos vad det lider. För nu måste jag läsa några fler engelska deckargåtor från sjuorna. Och lyssna igenom musiken till mitt "friskispass" jag ska köra med alla nior imorgon.

0 kommentarer: