Snäll?

12/18/2014 09:20:00 em jojo 0 Comments

Nämen! En av mina stammisar kom med en strut efter Sh'Bam-klassen idag! Egentligen så är det gåva nog att deltagarna väljer att komma tillbaka vecka efter vecka, men visst är det roligt att få uppskattning i form av choklad också... Jag har visst varit snäll i år.

Sista ordinarie klasserna innan jul idag, och eftersom jag har klasser på onsdagar och torsdagar så blir det inget instruerande förrän efter nyår för mig. Och efter jul så kommer mitt schema att se annorlunda ut, så vi får väl se om jag lyckas samla några stammisar till vårterminen med.

För övrigt så torskade vi lärare innebandymatchen idag. För första gången sedan skolan startade. Men det krävdes typ 20 sudden death-straffar för att avgöra den, så det var ändå med äran i behåll. Nu väntar en spexig skolavslutning imorgon, sedan jullov!

0 kommentarer: