Snabbis

11/03/2012 06:29:00 em jojo 2 Comments



Flottigt, sa Bill.

En snabb sammanfattning av minisemestern (ty imorgon bär det hemöver igen):

  • Var har de gömt alla snygga och sköna träningsskor?
  • Man kan utan problem tillbringa två timmar i affären Playground på Adolf Fredriks Kyrkogata.
  • Den nya Bondfilmen var bra.
  • Det är guld värt att få låna lägenhet.
  • Håret blir flottigt väääldigt snabbt när man är i en större stad.
  • Blueberry på Sibyllegatan var inte alls lika stor och rolig som jag hade tänkt mig.
  • Mitt gamla (sedan studietiden) taisnabbmatshak på Olof Palmes Gata håller fortfarande måttet. Här snålas det inte med portionerna.
  • Det är inte reasäsong just nu. Tyvärr.
  • Jag vill till stora staden snart igen och besöka massa roliga träningspass.
  • Jag gillar kaffe à la take away.
  • Man tar sig lite mer än 60 mil på en tank i lillbilen min.

2 kommentarer:

  1. Jag kan säga att jag ställde mig samma fråga i New York. En sväng på Nike Town gav mkt magert resultat (0) i snygga träningskläder och framförallt löpartaghts som inte var svarta. De finns ingenstans! Men jag kom hem med två par lagom snygga skor iaf. Och förvisso en NY-resa i upplevelsebagaget :)

    SvaraRadera
  2. Ja nämen nu är jag ju inte löjligt nyfiken på vad Playground kan tänkas vara! Google next... Litar på dig! :)

    SvaraRadera