Relieved*

12/16/2014 08:02:00 em jojo 0 Comments

Kosthållningen är fantastisk... Gårdagens middag. Framför datorn. Och så ett skrivbord som inte syns under all skit. Men idag är jag klar med både bedömning, betyg och betyssamtal för den här terminen, och vilken skön känsla det var att komma hem i normal tid idag. Jag har hunnit slappa jättemycket!

Fast jag ska inte spendera hela kvällen i soffan. Jag ska slänga något getöga på LesMills-koreografierna ikväll, för även om jag körde klasserna nyss så har hjärnan varit rätt upptagen med att komma ihåg en massa andra saker, så lite repetition krävs. Men först en titt på Historieätarna, missade ju det igår.

*Haha! Den trötta engelskfröken satte för övrigt rubriken Relief först, och ja, kanske är man lite urkarvad för tillfället...

0 kommentarer: