Haglöfs och Lundhags

8/22/2015 08:26:00 em jojo 0 Comments


Här kommer lite gratisreklam i dess ädlaste form. Alltså snygg, färgglad bild från fjäll. Har köpt allt jag har i friluftslivsväg för egna pengar (förutom de saker jag fått i julklapp typ). Så det här är inget sponsrat inlägg. Fast visst, skulle någon vilja sponsra mig är jag såklart all ears...

För det finns tre märken som jag gärna lyfter fram, för att jag alltid har varit nöjd med grejerna, de är någorlunda lokala och för att de sitter toppen på just min kropp! Idag hade jag shorts och skor från Lundhags på mig, och en nyinköp rosa jacka från Haglöfs. Hade det varit lite kyligare hade även en tröja från Woolpower fått följa med i ryggsäcken. Nu räckte det med fika.

Härlig dag till fjälls tillsammans med fina syster. Som avslutades med ett dopp i en sjö, med fjället som bakgrund. Kanske måste jag tillbaka till samma fjäll nästa helg med, för vi hade fått med oss fem gånger så mycket hjortron om alla hade varit mogna. 

0 kommentarer: