Surf's Up!

6/28/2013 08:03:00 em jojo 0 Comments


Sommarens skönaste häng är äntligen igång! Jag skrev redan ifjol om Surfbukten och i år kommer hänget att vara ännu bättre. Idag var nämligen en grävskopa där för att ordna en beachvolleyplan. Yey, på min sida av byn! Kaffet är fortfarande det bästa i stan, och inte nog med det, initiativtagaren fick tidigare i år landstingets folkhälsopris minsann.

Jag ser nu fram mot hårda beachvolleybollmatcher, gratisyoga och att dricka ett gäng kaffekoppar. Eventuellt har jag lovat att testa på det som är själva grunden till hela bukten, (men som jag bangade ifjol) nämligen wakeboard med hjälp av en eldriven kabel. Yikes!

Mellan hänget i Surfbukten har jag faktiskt tränat. Den där på-väg-att-bli-förkyld-förkylningen verkar hoppa över mig den här gången, det tackar jag för. Så jag gick på partypump, fredag som det är. Idag på golvet med de andra deltagarna. Det gick både riktigt bra och var riktigt välbehövligt. Stark på armhävningar idag!

0 kommentarer: