Utfall

9/13/2012 09:58:00 em jojo 0 Comments

Ja, jag har typ en fotovinkel som funkar.
Och nej, det är inte alltid det blir bra ändå...
Åh, jobbigt. Idag hade jag satt mig i soffan, slökollade på något gammalt avsnitt av Project Runway och var rätt klar med dagen. Då är det lite tyngre att ta sig iväg på ett pass. Tror jag ska jobba över alla torsdagar framöver. Eller finfika på stan innan min pumpklass. Eller terrorisera den i receptionen på gymmet ett par timmar med snack. Något annat lysande tips?

Att komma hem och sen dra iväg igen är inte min melodi riktigt. När jag väl är hemma så vill jag nog schava runt och bara vara. Slappna av. Dessutom så hann jag sätta i mig två gigantiska kakor, av amerikansk typ, innan min klass. De däringa som ligger i frysen i väntan på stughelg/spontanbesök/gåbortfika. Bara för att jag var rastlös efter jag ätit middag och inte gjorde annat än väntade på att klockan skulle bli tillräckligt mycket. Mycket smart kosthållning i det här hushållet just nu. Inte alls. På en fläck faktiskt.

Klassen gick okej, jag var lite okoncentrerad under biceps- och axellåtarna då jag kände av den lilla knäpp jag fick i axeln på gympaträningen i tisdags. Mitt fokus hamnade på ontet istället för koreografin. Och utfallen. Maj gåd. Jag dog igen. Hur kan det vara så jobbigt bara för att man slarvat med dem under ett ynkapynka sommaruppehåll. Jag förstår det rakt inte. Ett litet men ack så intressant mysterium. Fortsättning lär följa. 

0 kommentarer: