Fjällshopping

9/09/2012 02:35:00 em jojo 2 Comments


Man skulle ju kunna tänka sig att det handlas vantar, underställ, tittas på nya skidor etc. när man är på en skidort över helgen. Eller så kan man införskaffa en ny yogamatta istället. Logik, eller hur? Har tänkt köpa en ny matta ett bra tag, men inte fått ändan ur. Men denna turkos- och limegröna skönhet kunde jag inte motstå. Så nu kanske jag kan avfärda (eller tvätta upp) min numer rätt äckliga gamla trotjänare. Premiärpass med ekomattan blir det ikväll när jag ska gästinstruera en BodyBalance här i Åre. Kul värre!

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ jag vill oxå ha, var hittade du den?
    kram

    SvaraRadera
  2. Åre Äventyrsbutik. Lite hal (innan jag har svettats in den), men skön!

    Hinner förhoppningsvis lite Surfbukt i på lördag. Om jag inte tullar bort mig i orienteringsskogen...

    Kram

    SvaraRadera