Man har inte roligare än man gör sig

8/23/2012 10:38:00 em jojo 3 Comments


Tänk vad mycket roligt man kan hitta när man vänder upp och ner på sitt hem... On the bright side, jag har verkligen tid att rensa hemma i och med att jag inte har kunnat träna något alls i veckan. Men imorgon tror jag jag är redo för en längre promenad/lätt jogg och en långsam stretch. Och mer rensande. Har satt upp en deadline. Så på söndag kväll ska mitt hem vara luftigt.

Sjukligt tråkig träningsbloggerska just nu, ska försöka tänka ut några innehållsrika och tänkvärda inlägg framöver så att inte hjärnan krymper. Och så vore det ju bra om jag kan börja fortsätta att träna också, det är ju liksom hela grejen. 

Önskemål på inlägg? Frågor?

3 kommentarer:

  1. Skulle gärna höra lite om din "historia" kring hur du blev instruktör och idrottslärare.
    Hur du kände i början, vad du upplevde osv :-)

    SvaraRadera
  2. Sen gärna några roliga paleo/ raw-food recept.
    Är lite grön på den fronten och vill veta ALLT:-)

    SvaraRadera
  3. Lagt till i listan. Tack för input.

    SvaraRadera