Städpaus

8/24/2012 09:06:00 em jojo 0 Comments


Oh, yes. Roligare inlägg än ett städinlägg blir det inte idag heller. Jag lämnade blod idag, så än har det inte blivit någon fysisk aktivitet efter ryggskott. Förutom att kliva upp och ner på en pall för att plocka ner lådor, förstås. Hur mycket grejer kan man ha egentligen? För att ni nu inte ska tro att jag har ett slott så lång tid som det tar, så är jag inte världens mest effektiva rensare. Börjar på ett ställe, flyttar en grej, måste då rensa på det stället istället. Ja ni fattar...

Just nu en liten fikapaus innan jag dyker ner i lådorna från klädkammaren. Jag köpte en massa roliga saker på Whole Foods när jag var i London. När jag kommer till skafferirensningen så visar jag vad mer. Jag ser gärna att någon öppnar en liknande butik här i Norrlands inland. (Butikdödens Mecka) Kom igen nu alla entreprenörer! Det kan ju funka... 

Nähä, back to the boxes.

0 kommentarer: