Tårta!

5/15/2012 08:17:00 em jojo 2 Comments


Trots att jag ser så glad ut på bilden visste jag inte då att denna kväll var kvällen då jag lyckades med ett av mina främsta mål i orienteringen. Jag slog pappa! Med 20 sekunder, så nu vankas tårta framöver! Orientering är en sådan bra sport på det viset att man hela tiden kan sätta upp nya mål. Att springa det perfekta loppet, att lyckas med ett vägval, att pricka rätt med kompassen. Nu har jag ju ett nytt mål. Att bevisa att dagens "vinst" inte var en engångsföreteelse...

Bilden är tagen precis innan min pumpklass i eftermiddags. Sista för terminen, så varför jag ser så glad ut är lite konstigt. Jag kommer att sakna det grymma tisdagsgänget. De har rockat hela terminen! Idag körde jag gamla, gamla låtar. Man får förresten gärna ge förslag på favoritlåtar i BodyBalance och BodyPump om man har några och vill dela med sig, jag tänkte börja fila på nya "Best of". Era favoriter, bring them on! 

Nu väntar ett sommarschema, och jag ska under den första perioden av det köra Step på min "hemmaplan" och en BodyPump på en annan lokal. Bra att få variera klientelet lite, så att man får tänka till lite. Stepklassen tänkte jag kreera under Turkiets varma vindar...

2 kommentarer:

  1. Ska du till turk? När?

    SvaraRadera
  2. På fredag morgon! (Eventuella hustjuvar göre sig icke besvär, lägenheten är gott vaktad)...

    SvaraRadera