Kärlek

5/16/2012 10:27:00 em jojo 0 Comments


Lyckliga jag som har så fina vänner. Som dessutom är mina grannar. Och instruktörskollegor. När jag kom hem nu sent omsider och klev på för att låna en sak blev jag på stående fot bjuden på mackor med norsk brunost, te, nötter och en underbart god svartvinbärs-banansmoothie. Inkludera lite härliga samtal och gos på bäbis så förstår ni att hjärtat mitt är glatt. 

Smoothien gjorde gott för min hals. Det river i den (och så har jag lock för öronen), men eftersom det är pollenrelaterat och inte sjukdomsrelaterat så var det inga större problem att dubbla klasser idag. En BodyPump med samma innehåll som igår, och sedan en BodyBalance-klass. Benlåen var en riktig pina idag. Tur jag slapp instruera den, jag hade nämligen sällskap idag igen som körde de först fem låtarna. Det kommer att bli en fin nybakt instruktör på gymmet snart, helt klart.

I morgon väntar en troligtvis regnig orientering, sedan packa och fixa för resa! Vad ska du göra av söndagtorsdagen?

0 kommentarer: