This might help

4/04/2012 08:25:00 em jojo 2 Comments


Har ju hört och läst så mycket om Holistic Reds, så när jag svängde förbi min favorithälsokostaffär idag så slog jag till. Ska bli intressant att testa. Jag tror fullt och fast att man kan shoppa sig glad och pigg. (Till vissa gränser såklart. Herregud, det finns miljarder andra saker som gör en lika glad och pigg. Men saker från hälsokostbutiker och friluftsbutiker är garanterat glad- och piggshopping). Det här känns som en bra investering liksom, även om de kostade som ett byxben skalplagg... 

Jag har bestämt mig för att det är okej att vara lite mjakk nu fram tills påsken är över. Således ingen träning idag. I påsk ska jag njuta av härliga dagar i soffan, eller likväl på fjället. Härliga skidturer i lugnt tempo lovar jag att kroppen orkar med, även om jag inte är på topp. Kommer orken tillbaka så kanske det blir löpning längs grusvägen också. Men inga krav. Men sen är jag lite sugen på att hoppa på Saras 10-veckorsutmaning faktiskt, eller för min del blir det nog snarare 7 veckor, det är precis så länge kvar till träningsresa! Bra mål. 

2 kommentarer:

  1. Hoppas att de gör dig piggare! Ha en fin påsk med vila och träning!

    SvaraRadera
  2. Älskar mina REDS, de finns alltid i skafferiet! :) Testa att blanda en påse med naturell yoghurt...helt fantastiskt gott!

    SvaraRadera