Toppentischa

2/07/2012 06:21:00 em jojo 0 Comments


Gillar verkligen t-shirten man fick på Nike Blast. Eller, fick och fick, man fick ju ställa upp på ett photo shoot först.. Eftersom vi kom så himla tidigt på lördagen var det nada kö så då passade vi på. Ifjol däremot så skippade jag den biten. Anyho, den är både skön och snygg. Och det enda jag har packat upp från helgen. Ja, jag vet, det är äckligt med svettiga kläder som ligger i en väska för länge. Jag ska packa upp. Snart. Lovar. (Hur länge är snart)?

Tischan passade perfa till min BodyPump-klass idag. Nästintill full klass igen och de är ett gäng sköningar. Idag hade jag dessutom finbesök i form av grannen och vännen A. Det var skoj och välbehövligt med en extra push eftersom jag är lite lätt mör efter helgen. BodyPump-klassen innebär också att dag numero sju på min träningsutmaning är avklarad. På den sjunde dagen vilade hon inte. 22 dagar kvar. 

0 kommentarer: