Lars Vinterdäck

3/07/2011 09:59:00 em jojo 0 Comments

Japp, det är Lars Winnerbäck på lilla bilden
till vänster. Han har inte tränat hos oss.
Tänkte visa hur svettig man blir efter dubbla pass, men jag hade visst ett mörkt linne... Ta mig tusan vad skönt det är att bli riktigt trött. Mitt step-vick gick sådär. Jag hade riktigt rolig korre, om jag får säga det själv. Och det får jag ju. Men som vanligt, eftersom jag kör alldeles för sällan blir det lite hackigt i utlärningen tycker jag. Sen komma bästa A och teamade pumpen, så att vi kunde köra många nya låtar. Jag lade in mitt step-veto på benlåtarna och lastade av lite vikt. Helt slut blev jag ändå. Joråsåatt. Nu funderar jag på att sunksova och inte duscha förrän imorgon bitti. Måste bara bestämma mig för om jag orkar byta sängkläder i morgon då.

0 kommentarer: