Av träd gör man papper...

3/08/2011 04:47:00 em jojo 0 Comments


... men förhoppningsvis så är det mesta återvunnet papper. Härom veckorna så slog jag till och tecknade en prenumeration på Fitness. Har som ändå köpt varje nummer sedan i höstas, så det var lika bra. Idag damp Träningsguiden ner i brevlådan. Trevligt med lite frukostläsning imorgon bitti. Ja, jag ska spara den till dess, ska på bio ikväll. Här ska det bli Svansjö-thriller! Tillbaka till tidningen. Jag har tidigare haft lite svårt för Fitness, och det hängde tyvärr i ett tag. För en herrans massa år sedan, 7-8 kanske, så var det nämligen lite si och så med källgranskning och lite annat som gjorde att jag inte tyckte att tidningen höll måttet. (Jag är ju rätt skadad när det kommer till sådant, och jag tycker att jag har belägg för mitt påstående eftersom jag intervjuade den dåvarande chefredaktören och de inte riktigt hade koll på sin research). Idag är det en hel annan femma. Även om mycket är samma lika i tidningen gång från gång så tycker jag nog att det är en av de bättre träningstidningarna på marknaden, just för att den framför allt riktar in sig på träning och inte på bantning, snabbfix eller hokuspokus...


Ha ha, nu när jag läser igenom slutet på det här inlägget så kan man nästan tro att jag har fått betalt för att skriva det här, men nä, jag har minsann hostat upp päningar för min prenumeration.

0 kommentarer: