Hej Bullen...

12/07/2010 02:35:00 em jojo 4 Comments


... jag är en tjej på trettioenåetthalvt jordsnurr. Jag skulle handla några julklappar igår, men kom hem med ett par härligt gröna byxor till mig själv istället. De var på rea, i rätt storlek och gröna. Gick såklart inte att motstå. Tänkte använda dem till träning. De är jättesnygga och sköna, men lite genomskinliga. Hur ska jag nu gå tillväga? Köpa hudfärgade trosor? Köra med ett par shorts över? Eller strunta i det och gå ut stenhårt med see through och prickiga trosor... Tacksam för svar. 

Med vänliga hälsningar 
/Kermit

4 kommentarer:

  1. men ÅH, hur snygga är de inte!!!! GALET snygga!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha!

    Hej Kermit,
    De var verkligen jätte snygga och vilken cool färg! Jag tycker att alla alternativen du nämnde låter mycket bra!

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
  3. Hahaha, du är så jäkla skön tjejen! Jag röstar för att använda ett längre linne så det täcker rumpan och sen köra hårt :)

    SvaraRadera
  4. Snyyyga! :) wear them just as you feel! Brukar bli bäst så. ;)

    SvaraRadera