Kvällens låtlista

12/08/2010 02:06:00 em jojo 0 Comments


Min sista BodyPump-klass i eftermiddag. (Nä, jag ska inte sluta köra pump heller). Idag blir det gamla godingar. Jag har i och för sig hittat några nya favoriter från något senare releaser. Så nästa vända ska jag göra ett nytt "Best of BP." Undrar om man kan köra en klass med bara axlar? Där tycker jag nämligen att det finns en massa att välja på... 

Men eftersom koreografin till de här låtarna redan sitter ju som berget så kör vi på det idag. Fast knäböjslåten och tricepslåten kommer jag nog alltid att tokgilla, så risken är stor att de får hänga med framöver också. Men inget är skrivet i sten. Någon som har några andra All Time High och vill dela med sig?

  1. BP 59   I Surrender
  2. BP 60   What's up
  3. BP 60   Have a Nice Day
  4. BP 62   How Long
  5. BP 60   Who Knew
  6. BP 63   Ain't no Other Man
  7. BP 60   Angel
  8. BP 61   Uprocking Beats
  9. BP 62   My Lover
  10. BP 59   I Belong to You

0 kommentarer: