Sista gången

12/06/2010 07:53:00 em jojo 0 Comments


Idag körde jag min sista BodyBalance-klass. Ja, alltså den sista på höstschemat alltså... Så det var ju inte sista gången, på riktigt. Ska ju vicka redan i morgon till exempel. Nästa vecka drar julschemat igång, och jag kommer inte att köra många klasser alls. Ett aktivt val, tänkte göra en hel del annat under julledigheten.

De senaste två veckorna har det varit en decimerad skara på nästan alla klasser. Blame the Cryptosporidium... Idag var det 11 härliga ballerinor och balansörer som deltog på mitt eftermiddagspass, oftast brukar det vara runt 20-25. Nu är ju inte antalet deltagare det viktigaste, utan att de som är där får en bra upplevelse. Jag hoppas och tror att jag kunde bidra till det idag. De var glada och nöjda efteråt iallafall.

0 kommentarer: