Pumpelipump

11/24/2010 07:57:00 em jojo 0 Comments


Jag var lite halvnervös för pump-klassen idag, eftersom jag inte riktigt visste hur kroppen skulle svara på ett sånt pass under min nuvarande "reningsfas". Men det gick ju fint! Det var inte tyngre än vanligt och jag tyckte att jag kunde hålla energin uppe för både mig och mina kunder. Men visst fick jag en liten del av hjärtat i halsgropen när jag nästan åkte på att köra stepklassen idag igen. Som tur var var det falskt alarm på magsjukefronten hos den andra instruktören...

Invigde förresten ett nyinköp idag också, den här snygga träningströjan från Reebok, införskaffad på Allt för Hälsan. Nu är jag i vanliga fall en Nike-tjej (som så många andra), men det är såå roligt att hitta andra snygga träningskläder. Och ännu bättre när de är på rea...

0 kommentarer: