Bara kör!

10/25/2010 08:44:00 em jojo 1 Comments


Jag var inte det minsta sugen på att köra klass idag. Inte sugen på att göra någonting alls faktiskt. Jag är trött och ville nog helst bara slöa i soffan. Men, eftersom det hade varit rätt synd om de ca 25 pers som redan hade bokat in ett BodyBalance-pass i eftermiddags så var det klart att jag stod där. Och visst är det någonting magiskt! För så fort jag sätter på skiva nr 38 i bakgrunden, tänder värmeljusen i salen, hälsar på delagarna och rullar ut yogamattan så blir jag ju tvärladdad! Köra klass är ju bland det bästa som finns! Massa energi tillbaka idag också, så nu är jag definitivt lite mindre trött. Men får ändå helt legitimt slöa i soffan resten av kvällen! Sweet!

1 kommentar:

  1. Vad härligt och inspirerande du skriver här :D

    Sv: Ah, tack! Ja, det känns skönt att veta att yogan ger lite resultat och dessutom i koppling till all annan träning :)

    SvaraRadera