Lattjo lajban

8/29/2010 03:19:00 em jojo 0 Comments

Latino Dance med Oscar

Vi smet från gymmet för en "decent cup of coffee"
Vääldigt viktigt.

Jukari Fit to Flex. Rätt skönt.

Dance Ae. Vilken knästräckning...
Nice combo....?
Lite trött idag. Har inte bara med de roliga träningshändelserna under gårdagens konvent att göra. Personalfesten på bussen hem och utgången därefter bidrog nog också... Jätteglad att vi blev bjudna på en trevlig dag av våra chefer. De var med och körde järnet de också. Jag passade på att prova lite nytt som Jukari Fit to Flex, men det blev mest skaka-rumpa-klasser för mig. Jag valde att gå på pass och inte sitta på föreläsningar, men de som var och lyssnade hade fått sig en hel del matnyttigt till livs. Det hade blivit lite ändringar för att någon instruktör hade blivit sjuk, så inte blev det någon Zumba den här gången heller (jag har lovat min mamma att prova och utvärdera) men det gjorde verkligen ingenting, då Oscar Nilsson(Jöback?) körde en latindansklass istället som var jätterolig. Det var nog den och den avslutande stepen som var dagens träningshöjdpunkter! Kvällen höjdpunkter kanske jag berättar om någon annan gång...

Bortskämd som man är har jag precis fått lunch och våfflor hos grannen, med tillhörande skitsnack. Mätt och belåten ska jag kuska iväg och hjälpa några gymnastiktränare med lite friståendeträning innan kvällens BodyBalance. Sweet Sunday!


          

0 kommentarer: