Spänningshuvudvärk

8/26/2016 08:51:00 em jojo 0 Comments


Vädret känns lite som min skalle just nu. Det blir som intensivt på enaste gång när kidsen kommer tillbaka till skolan, och gör min del har de senaste dagarna också till stor del handlat om att försöka förbereda för min frånvaro från jobbet. Så det har varit långa dagar och skallen är inte riktigt beredd. Spänningshuvudvärken släppte dock tillfälligt igår när jag körde en BodyBalance-klass igår kväll! Åh, så skönt det är att ha satt igång med det nu igen! 

Iallafall, hela nästa vecka är jag till fjälls med olika årskurser (I know! Icke synd om mig), och veckan efter hinner jag jobba en dag och sedan väntar Linköping. Så bra grejer ahead, men det är ta mig tusan jobbigare att vara borta än på plats, helt klart. Det krävs en mer minutiös planering för en vikarie än för en själv.

Men för att få åtminstone lite tid till uppladdning så är helgen reserverad åt stughäng. Regn mot stugtak, bär- och svampplockning, tidningsläsning, stickning får blandas upp med en liten del jobb och plugg. Som start på uppladdningen lär jag somna om sisådär en kvart...

0 kommentarer: