Maska

3/01/2016 08:41:00 em jojo 0 Comments

Här satt jag och slappade lite i omklädningsrummet innan mina klasser idag, hade ovanligt gott om tid innan det var dags idag. Nåt som jag inte hade var massor av energi. Jag har nämligen varit snuvig ett par dagar och behövde ta det så lugnt som det nu går på Sh'bam och BodyPump.

Då jag ska vara borta från mina pass nästa vecka, eftersom jag ska få ett efterlängtat sportlov, så ville jag inte byta bort dagens klasser med. Och jag mådde tillräckligt bra för att köra, även om jag faktiskt maskade rätt bra genom bägge passen. Det går ju faktiskt att maska även som instruktör (deltagare maskar rätt friskt ibland, det kan en ju se).

Märk väl, nu tycker jag inte att en varken ska träna när en är sjuk, eller maska när en tränar, men ibland får det bli lite mindre go i träningen helt enkelt. Och den här snuvan tänker jag mig ska vara helt borta lagom till helgen. För är det nåt jag vill göra på mitt sportlov är det ju att sporta! Om detta återkommer jag...

0 kommentarer: