Svett och komplimanger

2/02/2016 10:06:00 em jojo 0 Comments


Så, nu har jag svettats ordentligt två av två dagar i februari, så träningsutmaningen rullar på fint. (Några pengar har jag inte hunnit gjort av med heller, så check på den utmaningen med). 

Det var verkligen bra tryck på min pumpklass idag, och jag gillar verkligen det här tisdagsgänget. De som gärna vill stå på samma plats vecka in och vecka ut, som fortfarande skrattar åt mina skämt, och som också ibland kommer efter passet för att prata. Om ditt och datt.

Jag försöker ofta uppmana mina deltagare, oavsett vilket pass jag håller i, att komma fram om de har frågor, funderingar och feedback. Idag fick jag en sån fin komplimang, ett gift par kom fram och berättade hur de verkligen gillar mina pass, och ser fram mot tisdagarna, när de kan träna tillsammans och får göra det på just min klass. Varm i hjärtat blir jag såklart, och väldigt glad över att de tar sig tid att berätta det för mig med. Vem blir inte glad av en komplimang liksom?  

 

0 kommentarer: