Pump och popcorn

2/22/2016 08:16:00 em jojo 0 Comments

Jag hade bokat in mig på en cykelklass idag vid fem. Tio i fem så kommer instruktören till BodyPump-klassen in i omklädningsrummet. Hon är inte alls pigg, helt klart. Så fem i fem förbereder jag mig för att instruera. Cykelklassen klarade sig säkert bra utan mig, en tom cykel mer eller mindre gjorde nog inte så stor skillnad när det kom till svettmängd ändå..

Självklart ändrar jag mina planer vid ett sånt här tillfälle. Vi måste ju hjälpas åt, och jag var ju på plats, har musiken i min telefon och ett par extra träningsskor i omklädningsrummet.  Klassen var dessutom riktigt härlig att köra, och flera stycken sa att det var så roligt att jag hoppade in, jag instruerar ju just nu mest på en annan anläggning.

Väl hemma så bjuder syrran på popcorn! Jag är själv värdelös på att poppa, så det var ju charmant av henne. Måndagspump och måndagspopcorn. Bra start på veckan! Hoppas din har börjat bra med.

0 kommentarer: