19. Hur min träning förändrar mig

6/19/2015 04:40:00 em jojo 0 Comments


Oj, det här var en spännande rubrik. Och svår. Jag har nyss kört det första träningspasset på ett par veckor. Lufsade rakt ut i skogen och sedan avslutande jag turen med tio intervaller uppför backe. Nöjd? Oh ja. Förändrad? Inte så värst, men det kan väl inte ett enda träningspass göra även om det var med mina mått mätt väldigt länge sedan jag tränade.

För att träna har alltid varit en del av mitt liv. Redan från tidig ålder var det alltid något sportigt jag höll på med, så det är snarare att inte träna som skulle förändra mig vill jag tro. Ja, undra vad som skulle hända med mig som person om jag bestämde mig för att sluta med allt som hade med träning att göra? (Utöver de rent fysiska förändringarna, där skulle jag gissa på Barbapappa). 

Nu är jag inte särskilt sugen på att testa. Att sluta röra på mig alltså. 

0 kommentarer: