Work hard, play hard

7/27/2013 12:35:00 em jojo 0 Comments



Igår stod jag åtta timmar i den söta, turkosa boden vid världens bästa sommarhängställe Surfbukten och sålde fika för fulla muggar. Hoppade in en dag för att hjälpa en vän. Roligt var det, och jag hoppas att finvädret fortsätter ett tag till så det blir fler hängdagar.

Efter det åttatimmarspasset så fortsatte jag med att stå och gå, genom att springa på massor av konserter. Darin, Mando Diao, Bad Religion och In Flames i en salig blandning blev det. Det var jättelänge sedan jag var på själva festivalen, men jisses vad skoj det var!

Ikväll väntar ytterligare en nykter kväll på festival, så idag vilar jag fötterna på en filt. Om jag inte måste hoppa in och jobba lite i caféet förstås. Lika mycket folk idag! Kom ni med! 

0 kommentarer: