Närproducerat och eko-reko

4/04/2013 11:09:00 fm jojo 0 Comments



Eftersom jag hade så många dagar till fjälls förra veckan, (men åhh, så synd det är om mig, jag vet) behöver jag komma ifatt mig själv lite och spenderar därför en dag på jobbet. Kanske blir det två dagar. Fastän det är påsklov och allt. Men även om det känns sisådär roligt idag, så kommer det vara skönt på måndag när allt drar igång med full fart igen...

För att peppa mig själv lite så startade jag den här jobbdagen med frukost på lokal. Allt är närproducerat och ekologiskt. Och gudomligt gott! Äggröra görs på beställning. Bara en sån sak. Jag uppskattar nog helt klart en lyxig och god frukost mer än en utelunch faktiskt. Och är det någonting jag gärna stödjer är det initiativ som dessa!

Nähä, back to jobb då. Här ska produceras konditionsföreläsning!

0 kommentarer: