Frisk luft

10/15/2012 08:38:00 em jojo 0 Comments


Det har varit lite klent med frisk luft idag. Men egentligen så är jag inte såå ledsen för det. För luften har varit lite väl frisk och burrig, så en innedag funkade fint. Fast med en lång dag på jobbet och sen direkt tråkig tvättkväll här hemma behövs något för att pigga upp mig själv. Så därför hittade jag på en tvättmåndagslista. Så här kommer reflektioner och blandade småhopp från denna måndag:

  • Bäst: Jobbfrukosten! Bästa påhittet på länge med frukostmöte på måndagar.
  • Sämst: Att jag bortprioriterade ett träningspass idag.
  • Längt: Stockholmstrip om två veckor!
  • Outfit: Lila kalasbyxor, spräckliga tjocksockor, buff och en ullfrottékofta. (Ja, nu alltså, jag såg ju ut som folk på jobbet).
  • Samtal: Ett alldeles-för-länge-sedan-telefonsnack med fin vän.
  • Plan: Bädda rent i sängen.
  • Önskan: Att någon skriver alla mina omdömen. Thank you very much.
  • Vill: Äta chokladbollar.
  • Borde: Tvätta håret. Som vanligt.
Det här var ju inte den roligaste listan som pulicerats, men så är det ju tvättmåndag också. Hoppas att din måndagslista blev skojigare.

0 kommentarer: