Energiskt trött

10/11/2012 09:03:00 em jojo 2 Comments


Alltså, jag är helt galet trött just nu, men full av energi! Jag vet, det låter helt knäppt, men det är visst vad en heldag med frisk luft och sen en härlig BodyPump-klass kan göra med en. Känslan är litegrann samma som när man ser en sovande hund som jagar kaniner i drömmen. Ja, ni fattar.

Igår var ju första dagen jag kände mig helt okej från förkylningen, och det kändes under passet att jag har haft något i kroppen ett tag. Men eftersom jag är frisk som en mört nu så var det ju bara att köra järnet. Skönt gäng på torsdagar, helt klart. Och många är de också. 

Nähä, nu kommer jag antingen somna som en klubbad säl, eller så börjar jag på något nytt projekt här hemma och lär då inte komma i sängs förrän mittinatta... Vi får se vad en dusch gör med den här tröttenergin.

2 kommentarer: