I ett

9/19/2012 09:33:00 em jojo 2 Comments


Den där komma-hem-tolv-timmar-eller-mer-efter-att-jag-gick-hemifrån-grejen börjar bli rätt vanligt förekommande nu igen. Idag har jag varit på utbildning genom jobbet, haft en dubbelklass på gymmet och sedan varit på jobbet igen för ett föräldramöte. Tur min ryggsäck är rymlig. Hur gör människor som bara använder pluttiga handväskor? Troligtvis gör de inte en miljard grejer under dagarna, eller så har de en ordentlig uppsättning med ombyten här och där. Imorgon blir det samma visa igen, minus föräldramötet.

Min balanceklass var magisk idag om jag får säga det själv. Flytet var härligt och jag kände mig faktiskt som en inspirerande och kunnig instruktör. Många fina tekniker bland deltagarna idag. Det gäller att hitta de där guldkornen ibland. Step-klassen gick också bra, men det är svårt att göra alla nöjda med en sådan klass, helt klart. För en del blir det för lätt och för en del för utmannade. Tricket ligger ju i att kunna få hela gänget att hamna på en nivå som passar just dem. Jag börjar hitta dit, men det är långt kvar innan jag kommer att kunna presentera den ultimata step-passet, för alla. Men jag strävar hela tiden ditåt.

2 kommentarer:

  1. haha... jo ibland önskar jag att jag vore hon med den lilla handväskan. Den dag jag har handväska har jag minst två extra väskor.

    SvaraRadera
  2. Ja, haha, jag trycker ofta ner den lilla handväskan (när jag har någon) i ryggsäcken till slut ändå, den är ju mest i vägen annars...

    SvaraRadera