Snackpåse

9/20/2012 09:32:00 em jojo 0 Comments

.
Jag besparar er bilden av ytterligare ett svettigt-nylle-i-omklädningsrum, eller kanske en bild på dagens lax. Har uppenbarligen ätit lax sisådär sex av åtta måltider den här veckan. Men det är ju gott, och fisk är nyttigt har jag hört. 

Fast att jag inte har några bilder idag handlar väl mest om att min telefon dog efter dagens föreläsning om betygssättning, då jag hade powerpointkopiorna lite sådär modernt i telefonen. Vi fick även messa frågor direkt och det kunde minsann twittras om dagen man var riktigt inne. High tech värre. Helt okej föreläsning, lax till lunch, föreläsning igen och sen slå ihjäl en timme på stan innan laxsallad till middag och en BodyPump-klass.

Men shit vad jag snackade på passet idag! Gissar att öronen blödde på de stackars deltagarna. Det måste bero på att jag var tvungen att sitta still och bara lyssna hela dagen. Hur överlevde man egentligen under studietiden? Förutom min mundiarré gick klassen bra, sista gången innan jag bjuder på nya koreografin. Vi har satt release till nästa vecka på vårt gym, så det är ju bara att få det gjort. Och göra det snyggt!

Nu danar jag karaktären genom att titta på Hela Sverige bakar på sjuan. Tur jag har borstat tänderna...

0 kommentarer: